Thursday, January 27, 2011

segamat banjir

sejak bebrape minggu ini , kerap betol hujan . smpai latihan sukan kat sekolah pon tertangguh . mngkin tahun lepas tadee bnjir . nak buad tahun nie pulak . HAHA. pagipagi aku pegy sekola sejuk yg telampau . tak tahan beb , bile angin tiup jeh . perh tak bole tahan sejuk dea . sape yg dudok kat taman aku confirm mesti BANJIR lah . aku dengar cite taman mne ntah , da tenggelam ? tak tahu lah betol ke tak , sebab aku tak nampak dgn mate kepale aku sendiri . hehe . aku hnye dengar org cakap jeh . aku  harap rumah aku tak kne bnjir AMIEN ~ . rumah sape yg bnjir tuh aku rase dpt bantuan kodd . HAHA . semua kejadian ade hikmahnye . die lah pencipta , dan die lah yg menguasai segale - galenya . kite sbgai manusia hnye mengikuti suruhan dan perintahnye . buat lah ape yg disukainye dan tinggallah ape yg dilarangnye .( ceramah sekejap ) HAHA . sampi sine jeh , bybye