Friday, February 4, 2011

B A L E K K A M P U N G !

salam :)
     hari khamis ary tuh aku nak balek kampung , boleh pulak fone aku tetinggal kat rumah , hadussh ! dah lah barang yg MUSTAHAK pulak tueh . aku balek jeh rumah , mcm2 text aku bace . ade budak call lhaa . sorry sangat yeh koerang , HEHE .

     mase aku balek kampung ken , best giler dapt jumpe cousin , macam tak penah jumpe pulak . HAHA .
dapt lah jugak aku buad kecoh sikit kat sane sampai kene marah gan pakngah aku sebab memekak mase meeting pasal ucu aku yang nak kawen . normal lah tuh dah jumpe gan cousin mane tak riuh kampung uwh .

   kira pakngah aku tuh garang lha jugakk .  bile pakngah marah jeh budakbudak nieh terdiam terus cam malaikat lalu , HAHA .aku duk kg. 3 hari 2 malam jeh . hari sabtu dah balek dahh . mase hari jumaat  petang cousin aku name dea syafiq dea tendang lah bola kene seluar aku .

    dah lah seluar FAVOURITE aku . mula mula aku igtkan tak kene rpenyer kene . kotor seluar aku + sakit kaki aku , tapi aku takdelah sampai nak nanges cm GEDIK ! pastuh aku tak puas hati aku kejar dea , penad gylea ar kejar dea . tak dapatdapat . biaselah dea tuh lakilaki gagah perkasa lah katekan . HAHA

   pastuh aku kejar lah sampai semput aku dibuatnye . mase aku penad tuh , aku nyanyilah untuk hilang penat aku tuh . dengan tadee rase malu langsong , HAHA . bile dah nak maghrib tuh mesti lah dah masok rumah ken , mase tuh aku pukol dea habishabisan . aku terajang dea , aku sepak dea . padan muka dea puas jugak hati aku .

     sampai sine je kod  kisah aku di kampung , nnty kalau ade cite yg menarik confirm aku story kat koerang okay . BYEBYE ! :)

  

inilah gambar kami , HEHE . buruk siket lah . :DD tapi ade yg takdee lha .
    



nie mase holiday , dekat TIARA BEACH RESORT !
! best gilerrr !