Tuesday, February 1, 2011

bored lha .

salam :)
       bored lha , tak tahu nak buad ape . kalau tido , mate nieh tak bole tutop pulakk !
haduush kalau bukk facebook bukannye ramai onnline pugg . urm, nak buad homework ? ahh lagy malas ! dah lah susah dn menyusahkan aku nak memikirkan jawapan pulak tuh .
        
       ape nak buad sekarang ? bosan + bosan + bosan . mcg bf ? dea dh abes kredit . urm , ,
makan ? pale hotak kau nak makan malam malam buta nieh . gilea keah ? hah ! lagypon aku tak biase makn malam . aku hnye sarapan , makan tenghari dan minum petang , itupun kalau mak aku rajin nak buad . kalau malas jawapanye tadee lha . HAHA .

      hari nie kejap hujan , kejap panas . kesian aku tengok mak aku tuh . kejap jemur kaen , kejap angkad kaen . HEHE . siankan mak aku . kerane aku kesiankan mak aku lha aku tolong dea . itupon kalau dea suroh . kalau tak suroh bebas lah aku tak yah buad keje . HEHE . jahad betol aku nieh .
    
      tapi aku tadee lah jahat mcm setan . cite pasal akhirat pulak , aku takod lha .
sebb aku pun bukannye selalu sembhyang itu pon banyak ponterng ponteng sembahyang .
aku harap tuhan dapat memaafkan segale kesalahan aku kepadanya .

      berikanlah aku peluang untuk menebus semua kesalahan aku kepadamu . dahdah .
tadi aku kate boringg , tapi berasak pulak aku post . HAHA. normal lah tuh .
oke lah aku nak tido , esok kene buad keje rumah . hadush -,-' . susah betol jadi perempuan nieh . semua kene buad . oke byebye .