Tuesday, February 22, 2011

EXAMINGG !

salam ;)

   perh dah lame aku tak postt , aku buzyy arr . lagipoon takde bende aku nak cite kat koerangg mase tuuh . tapi sekarang aku ade cite sbb tuh aku nak post , HEHE .

   Tadi kat sekola aku ade EXAM , hari nie exam BM , BI , ,SJ gan MATH . perhh , cepat betol sekolah aku nie . sekolah koerangg mst belom lagy exam ken ? ?

   hmm , cite aku skrng nieh . mase exam MATH ,  aku tak bawa kalkulator aww , naseb baek arh budakbudak nie ramai yg bawa boleh aku pinjam , HAHA .

  mase aku nak pinjam kalkulator deaorngg nie , kite kne tengok cikguu tuhh ade ke takk takuut dea perasan pinjam kalkulator orngg  . kalau dea perasan msti kne marah ar nnti gan cikguu uhh .

  pastuuh , cikguu ternampakk . hduush -,- cikguu marah ar , aku buat bodoh jeahh , HEHE .
pastuh mase  dah tinggl 5 minit , aku belom siap lagy niehh . pastuh aku hentam jeh lah .

  mane yg sempat , pastuh TAMAT jehh . msti lah kne berhenti menjawab ken ? aku apelagy terpakse lha berhentii . pastuuh ade lagy 2 soalan aku tak dpt jawab . haduush . cikguu dah bisingg dah = =' . sabo jeh lha terus hantar kertas periksa tuuh .

itu je kodd aku nak sampai kat koerangg , nnt aku cite kat koerangg okay ;)