Tuesday, February 1, 2011

Lawak gylea kau adek .

salam :)
                haha , best gylea knekan dea , HAHA . nieh cite pasal adek aku . aku ade 2 adek duadua lakilaki yg aku nak cite kat koerang adek aku yg pertama . adek aku nieh baek gylea arh , baek cmne ? baek dari segy agame solat tak tinggal kalah aku . malu aku bhhai . HAHA dah lupakan jelah psl tuh .
                dea nieh solat penuh tapi , takod hantu . HAHA tadi mase dea nak nak mandi aku dah ade plan nak knekan dea . plan aku mcm nieh bile dea masok jeh dlm bilik air aku akn tutp lampu dan mase tuh jugak aku akn tutup pintu . bile dea dah masok jeah aku biarkan dlm 2 minit , tak lame pun . bile dea tgh bersuka ria dlm bilik air apelagy aku mulakan lah plan aku tadi . HAHA .bile aku tutop lampu jeh dea terus cari pintu nak keluar , terjerit - jerit  . koerang nak tahu dea jerit mcm org gylea . HAHA , penakod betol adek aku nieh . nak pegy minum air pun nak suroh aku temnkan kat dapur . suroh bukka kan lampu
harap jeh smbahyang penoh tapi penakod hantu . HAHA . samapai sini jeh kod lawak aku gan adek aku .
BYEBYE .

             yang warne kuning tuh adek aku (pemalu sikit amek gambar )harap jeh jantan :DD
                            yag baju wane hijau tuh jiran sebelah .