Tuesday, February 8, 2011

Sian dea

salam :)
       sian gan bf aku nieh , kau nak tahu kenape ? dea demam lah , hehe . aku harap dea tuh cempat sembuh , okay . hmm , makn ubat tau . nnt sakit sape susah ? tahutahu jeh lah kan , HAHA . malam malam buta nieh aku tak tahu lah nak cite hapeeh .jap eah aku nak fikir japp .

       Hah ! baru aku ingat tadi kat sekolah ade SUKANTARA  , aku masuk rumah kuning . rumah kuning kene lontar peluru , lari 100 meter , 200 meter . lontar peluru cikgu bagy 2 kali percubaan . kalau dah lepas dapat lah markah untuk rumah kiteorang . tapi tadi aku tak lepas langsong , HAHA berat lah tak larat aku nak angkat .

      lepas acara melontar peluru , acara yg nieh lah paling best iaitu  acara lari 100 meter . mase aku lari kan , aku tak lepas lagy sikit jeh nak lepas , pastuh terus tamat . haish sabar sajeh . mase lari 200 meter pulak , lawak sikit kali nieh aku lepas . kau nak tahu cmne ?

      aku lari , pastuh aku igtkan tak sempat tau , sebb aku tengok cikgu tuh dah macm nak tiup whistle jeah .aku lari lajulajupastuh nak ke garisan penamat aku lompat , terus bunyi whistle , HAHA . boleh pulak aku lompat kat situ , hehe . aku nak tergelak mase tuh . mase tuh aku nak pikir lepas jeh lantak lah care mcm mane pun , janji lepas .

      hakikatnye lepas jugak akhirnya . esok acare lompat jauh pulak , nnt aku cite kat koerang  okay , ByeBye <3