Saturday, March 12, 2011

Bergigil satuu badann !

salam semua .
Pada tanggal 11 MAC 2011 pada hari JUMAAT aku disuroh nyanyi oleh cikguu semase mate pelajaran sivik . HAHA .citenye , mulamula macam nieh . cekguu nie tanyee sape yg pandai menyanyi dekat kelas ? pastuh budak budak nie tunjok aku , pastuh cekguu suroh aku menyanyi .

      Aku nak bagitahuu kat koeragg mase tuh aku dah BLANK gilaa , lagulagu yg banyakbanyak aku hafal teros aku tak igat cume satuu laguu jeh aku igat lagu kau dan akuu by akim dan mila . gilaa ken aku ? laguu tuh jeh yg ade dekat kepale hotakk aku .

     Mase aku nyanyi tuh , YA ALLAH . aku nak cakap kat kau bergigil aku koe tahuu ! aku pun tak tahuu tibetibe jeh bergigil . perh tak penah aku segigil nie . perh gila lah . HAHA . tapii aku tak nyanyi sampaii habes . sbb kalau habes nt hujann lebat pulakk , dah lah mase tuh renyai . kang lebat banjirr pulak SEGAMAT . yg disalah kan sape , aku jugaa , HEHE .

    koeragg rase sedap ke suaraa aku ? kalau yg ckp sedap tuh terima kasih lha . aku hargai sangasangat . yg ckp suare aku tak sedap , sbnarnye kau jeles kan ? HEHE :DD. okee lha , nnt aku cite lagi okee . BYE .