Saturday, March 12, 2011

cuti sekola !

hoihoy <3
seperti yangg koerag tahuu budakbudak sekola akan bercuti bermula pada 14 MEI 2011 . HEHE .
disebalik kegembiraan ade juga kemalasan . kemalasan !  ape tuh ? kemalasan tuh maksodnye malas nak buad keje sekolaa .

    koeragg tahu jeh lah cekguu sumee nieh . bilaa START cuti jeh sukaa lha dea dapat dendaa kitaa suroh buad hommewokk banyakbanyak . bile tak siapp dea lagi suka dea denda lha kite ape yg dea nak . tapi kalau koeragg murid yg baek dan rajin buad lha keje cekguu aww .

    Homeework yg cekguu bagi bukan utk cuti seminggu tapi dah macamm cuti satuu bulann . perh banyak gilaa keje . lagilagi mathematics . err , malas betol aku nak buat nak kene buat working dea arr , haish =='
urm , koeragg cuti pegi manee ? of course balek kampogg ken , jumpa atok dan nenek tersayangg .

    aku puun balek kampogg jugak , aku harap lha SEGAMAT tak banjirr aminn . nnt kalau SEGAMAT banjirr aku nak balekk mcm mane , hmm . sapesape yg ade homework banyakk tuh buad lha cepatcepat yerr . aku nie asek bagitahuu oragg jeh yg aku nie pun belom siapp satuu hapee pun kejaa sekola , HAHA

oke lah . semoga happy semase cuti  dan menenangkan fikirann yg meyakitkan hati tuh . campak jauhjauh agar tidakk diingat semulla . BYE ALL .