Monday, March 28, 2011

Cuti Sendiri

salam .
Hari Nie Aku Tak Sekolah , nak tahuu kenapaa ? aku pegi Melaka Wonderland . aku pegy pukol 7:30 - 10:0 malam . lamee ken ? aku balek jeh rumah teros tidoe penat gylea mcm aku pulak yang DRIVER , HEHE .

Best gyle mandi . kat sanaa ade macam 2 show . ade buad magic , nyanyi dgn percumma . koeragg tahu jeh arr , aku nie kn suka nyanyi pastuh ade peluaag kitaa jgn lepaskan merugikan jeh . aku nyanyi lagu Cari jodoh masa dah nak balek aku nyanyi lagi satuu laguu laguu menutup matamu , nak kate benggang ? benggang lha jugaak tapi buad bodoh jeh arr .

taapi aku belom masokkan gambar nnti aku masokkan aku nak koeragg tengok . pastue ade maskod yngg comell gylea .

HAHA , yang gelaknye adek aku melalak sbb takot tengok maskod tuh , HAHA . aku mulamula takod jugaa tapi dah oke daah :D

Bayarn mahal kalu cuti sekolah , tapi kalau utk hari biase murah lah sikit . aku mandi pukol 9pg - 3.00 ptg . pastuh makn tenghari and lawat kwn ayah aku dea saket paru - paru . siaan aku tengok . Dea lelaki dah kawen dh puun , dah ade anak dah cumee aku tak pasti lha ank dea bapee org . terleps koeraag eak ! :DD

okay lha bye , ape agaknye dendaa untok esok eak ? sbb aku tak dtg tadi :) hmm . .
nothing to storry anymore . so , bye :)