Saturday, March 5, 2011

dapat jugakk jumpe dea !

hey semuaa , aku nak cite kat koeragg yg ade soeragg mamat nie memag sukaa kat akuu tapii aku tak sukaa kat dea sebb aku tak kenal gan dea andand aku tak penah FACE TO FACE gan dea . akhirnnyee dapat jugakk aku jumpaa  gan dea . macam mne boleh jumpe ? macm nie , aku ajak lha dea pegi KFC and aku suroh lha dea bawak membe dea sekali sebab mase tuuh aku nak belanje membe aku nieh , pastuh aku terpikir lha nak ajak dea . sebb aku belom penah jupe dea , cume dea jehh yg dah jumpaa akuu . masee tuh duadua maluu , gilaa tahu ! HAHA . aku sampai jehh kat KFC aku tengokk dea takdea , budak nieh kate dea maluu gan akuu . masee tuh aku , alip , diyann kejarr dea . ntah manee tahh dea nyorok aku puun tak tahuu lha . masee tuh nak gi KFC , tapii ramai pulakk oragg kat situu . pastuuh aku pegy lhaa , macdota . naseb baek cukop duet aku . kalau tak cuci pinggan lha koeragg kat sanee , HAHA . pastuuh budak nieh kate : wea , zana pakwe koe bagi koe coklat gan yogurt . alamak terharuu gylea bhhai , :DD .  masee tuhh aku bagi lah dea ayam gan air dgn senyuman yg maniss , HAHA .ape cer nie pempuann belanje laki  , TAK ADIL ! HAHA . aku tak kesahh pug . mase tuuh jugak lha aku dah jatoh cintaa gan dea , hehe .
Aku nak amekk gambar gan dea  tapii aku maluu lha .hehe . okay lahh , koeragg nak tahuu sape name dea apiz lhaa . mase tuh kiteoragg  jalanjalan tapi aku tak jalan gan si dea coz malu lahh . aku jalann gan membe akuu jehh . sampai sini jeh kodd , okay lha byebye . nanti aku cite kat koeragg okay . WAIT MY STORRY aww !