Friday, March 25, 2011

homework come in !


salam , dah lamee ken , aku tak update kat blog nie rinduu lha , hehe .
urm , ape eak aku nak cite ? HAHA dah igat sengal jugaak ea aku nie . * mengaaku pulak . :D
maacm koerag tak biase ken , bila cuti jeh msti ade kerjaa sekolah punye arr , tak kiraa lha sekolah kea cuti sekola manemane arr , mesti ade kalau tak ade tuh relaks jeh arr keje kau .

Kalau yg ade acc facebook uh , mesti lha onnline punye , hehe . dah minat nak buad mcmane , ken ? urm , kejaa sekolah aku nie nak cakap bnyaak tak banyaak lha jugak . tapi susah arr , kalau susah aku tahuu arr nak buad hapee .

Pasti koeraag dah tahuu ken ? yang cakap tak tahuu tuh , tipulah aku tak caye punn :p nak tunjok yagg kononye kau tuh baik lha , kann . HEHE :DD aku nak ceritaa psal PK1 koerag camnea ? tahniah lha kpd yg luslus dgn cemerlaag .

Kepada yg gagal teruskan usahaa anda , dan jgn putus asa , perjalann masih jaauh lagi . bnyak lah bertawakal okaay :) kuraagkanlah dosadosa tuh . aku nie cakap orag aku pon ade dosa jugaak , aku pun nak igaat kan diri aku jgak .

Hari ahad mak aku kate nak pegy wonderland kat malacca . tapi koerag nak tahu tak aku matimati ingat ari esok ( sabtu) . bukan maeen berkobar - kobar lagi nak pegi tapi hari ahad rupenyer baruu pergi .

Haish takpea lewat satu hari jeh , janjie dapat pergi . nnti kau jgn risau lha aku cite pulak kat kau pasal mase aku kat sane oke , okay lha tak tahu nak cite apea laagi , okay bye