Friday, March 18, 2011

SI DIAA !


hey , kembali lagi . kepada yg masih lagi mendegar ceritaa akuu , theegs yaa .akuu nak nyanyi satuu lagu yg berkaitan gambaar di attas nieh . dengaar tauu . telefonn berbunyi kring , kring , kring . ku angkat ku tanya siapaa ? ........ aku dah tak ingat dah HEHE .hmm , dea tefonn aku tapi aku tak angkat , kenapa ? gadoh ke ? maneade aku gadoh . phone aku kat dlm bilik aku kat ruagg tamuu mcm manee aku nak dengaar . haduush ! pastuhh mase tuuh aku tengah onnline FACEBOOK .koeragg tahuu jeh lah kalau dh onnline , hmm , tahu tahuu jeh lha . pastuh akuu tengok no. tak kenal , aku igat kan oragg gilaa mane nieh , rupenyer dea . hehe . pastuh mlm dea call . aku ckp nie sape ?dea cakap lha tuh dea . pastuh borak - boraak tibetibe tertutup . koeragg nak tahuu kenape ? kredit dea dah habes lah , HAHA siann kan ? :DD pastuh aku pulak call dea gunee kredit akuu , aku nie dah macam org gilaa kat tepi jalann asek nk tergelakk jeh , pelik betol akuu . pastuh aku test lha nak ckp gan bakal kaka ipar akuu , hehe . perh maluu gilerr , mase akuu cakap gan dea . suare deaa ayuu andand cute . sukaa dengarr suare dea , aww ! pastuh aku suroh lha Si dea bukann kaka dea tapii dea , nak tahuu suroh hapee ? aku suroh nyanyi laar . pastuh dea ckp boleh tapi kne bukak lagu kesukaan dea . koeragg nak tahu lagu ape ? nak keah ? TAK YAHH ARR . sebok jeh :p. okay lah aku bagitahuu okay . laguu apit - luahan hati . aku pun tak tahuu asl lha dea minat gan apit , lantakk dea arr . dea punye pasal lha ken? HAHA . pastuh aku dah bukak lagu deaa , then dea nyanyi . suaraa naak kate sedap , boleh lah dikatakan sedaap lha jugaak :) mase tuuh kaka dea ade kat situ dea , cakap wahh . ade konsert ! HAHA akuu nak tergelakk , HAHA , gelakk lagi akuu nie . biasa lha aku kan periaag . periaag kea ? jawapan aku YEAH  , aku periaag ! hehe . pastuh dea suroh aku nyanyi , koe rase adekah aku nyanyi ? HAHA , tak , aku tak nyanyi . why ? sebab kredit akuu dah habees ,  HAHAHA . sukaa aku tak dapat nyanyi , hehe . aku malu lah nak nyanyi . kan koerag tahu suare aku sedaap , maybe sbb tuh lha aku malas nk nyanyi , nnt kalau dah puji kembang bagai akuu , huhu . okay , lha byebye semuaa , nnt aku citee lagi okay :) sayangg koeragg aww .