Wednesday, April 20, 2011

Best pulak school hari niee .

wahaai , semuaa :) tgh buaad ape jeaa ? buzyy kea , tak ? bagos lah bacaa post zanaa smpi habess bole ? HAHA XD . kalau tak menyusahkan lha .

okay , okaay . stop merepek time ! hari nie boleh dikatakann firstly school , hehe . biasaalah dpt cutyy memanjaag jeaa . bosaan jugaak tuh , akhirnye hajat tercapai . dapt jugak aku sekolah ari nie .

aku dataag sekolah dgn niat . .
- - - > nak amek exaam sbb ari khamis arituh aku tak dtg sbb mse tuh jugak aku jatuh saket .
- - - > nak jumpaa kawan , miss gylea dgn deaoraag , miss so much lha .
tuh lha antaaranye tujuaan akuu , hehe .

naseb baaek cekguu bagy amek peksaa lagy , kalau tak ? tak tahuu lah nak cakap apee ! tapi exam yg aku tak amekk semuanye tak pentigg . pentigg tak pentigg mesty lha kenaa amek kan . legaa siket bylaa dah amek peksaa , pastuh tiba - tiba ad cekguu ketok pintuu . tok - tok , tok-tok . assalamualaikuum . . . < - - - kate cekguu rohayaa .

ape tujuaan dea datag ? dea nak bagy kertas kedudukan murid dlm kelas . wahh haapy aku mase tuh . semuaa tak sabar nak tegok termasoklah akuu like jakuun person pulak (: haha .koerag nak tahuu tak aku dpt no baape ? aku nie tak delah sepandai manee , just dapt no 8 . tuh pun ad 2 yg failed . sabar jeh lha bak katee usop citaa kak limah , HAHA .

yang failed tuh memag aku lemaah , betoi . sains gan math . sain dpt 36 math pulak dpt 35 . lagy siket jeh . kalau buad betol betol msty lulos . tuh lah aku bilaa cekguu ajar mate ke laain , haish berubah lah cik zanaa oii !

okay lha sekaalian , nak maandy lha . and mahu solat maghrib . boyboy