Thursday, April 14, 2011

Penyakit makin bertambah



hey , pakcik makcik semuaa . ape khaabar ? of course baek jea kaan ? alhamdullilaah .
now i want to storry about my ill . koeraag igat lagy taak yg mase aku jatoh motor tuh ?

ingat ? bagos lah kalau tak ingat tuh rajin lha pergy older post , yeea .sekaraag nie lukaa yg mase jatuh mootor tuh belom baaek laagi , padahl dh lmee right ? rase dh nk masok 2 bulan , maybee lah . lukaa tuh dh lah belom baik lagi tapi tinggal sikit jea .

pastuh dtg laagy penyakit , penyakit gatal perh tak tahan saatu badan gatal-gatal . pastuh bilaa cucuk gan jaarum dea mcm beraair . mmbe cakaap nanah aku tak taahu laah . dah 3 klinik aku redah tak baek2 jugaak . agknye penyakit ape lah yg ak dpt nie ?

pg taadi mak aku ckp dah x yaah sch . ari nie pgi klinik laain pulaak . klinik laagy ? hurrm ikod jeh lah ckp mak tak baek mmbantah , dosaa ! sbb tuh lha ak tak sekolaa ari nie annd dpt lha m/c 2 hari , hari nie gan esok . sbnrnye ari nie last exaam tp subjek aak baape pentigg .

nnt aku dtg ari isnin aku ameek lha exaam , HEE . aggaknyee cmne dgn keputusan aku ? jgn terok sudaah nnt melenting mak bapak akuu , HAHA .



bnyaak tak ubaat ? lbih kuraang cam nie lah ubat aku taapi aku tak de mkn ubt yg dlm botol tuh . gambar nie hnye sekadar hiasan sajee jgn terpedaye . that's all bye .