Friday, April 1, 2011

Renduu kau lah

hey semuaa
aku amat renduu dengan ____ XD dengaan sape ? gan kau ? jgn perasan lha wey :p
dengan blog nie jeah soeragg , HEHE renduu koeraag jugaak :)
seperti yang dijnjikan hari tu , aku akn tunaikaan okaay .

janji ap ? tak kan lah koeraag dah lupaa ? ishish ! kan hari tuh aku dah janji nak tunjok gambar kat koeraag mase aku pegy Melaka Wonderland .

tanpaa buaag mase , meyh aku tunjokkan :DD


Nie mase aku masok acaraa dpt FREE 100 plus , tpi kalah . kirannye aku dpt saguhati lha .

nie sebelom aku nak masok acaara tuh , sempat posigg beb , lawaa ken ? jgn jeles
lawaa ? memaag pun anak sapee . hehe.

antaree gambaar di melaka , tuuh ar aku yg mase nyanyi cam takde perasaan pulaak , huhu .
nampk taak ? kalau xnmpk butaaa lh tue .
andda sudah tengok ? box for cmment sudah menunngu , dipesilakaan . . .