Monday, May 16, 2011

perkahwinan poksuuku ;)

Hye semuaa , lame gylaa aku tak post dlm blog nie .
lagypon malas dh akuu , online facebook pun kekadaag jeh -,-
aku nak citaa pasal poksu aku kahwen tapy aku tak nak citaa mase dea kawen pun .

Okey , aku tak merumitkan kepala hotak hangg .
kalau rumah kahwen wajib ade DJ right ? sapesape yg berminat boleh lah menyanyi .
aku tak boleh lupe lah , DJ tuh aku rase dlm 20 an kod .

Pastuh dea tanyelah aku form bap ? sekolah mne ? ad no fone tak ? yg laeen aku jawb takde no fone aku ckp takde , haha . padan mukaa kau . pastuh dea kata dea suka tengok mata aku , dea ckp suke lah tegok mataa awak ( coz mate aku lentik ) pastuh ku senyum jeh lah .

Pastuh aku pun teringin lah nk nyanyi lagu kalau berpacaran , dea tanye sape berpacaran ? kitaa kea ? YA ALLAH , gelyy aku dengo bile mase ntah aku suka kt deaa . Deaa beriaa suroh aku nyanyi pastuh tak mcm mne suroh nyanyi lagu " OH MAMA SAIA MAHU KAWIN " lepas aku nyanyi lagu tuh dh kne mmbebel dah gan mak , atok sedara semuaa lha . haha , amboy gatai sunguhh . hahak

Bilaa dah habes majlis tuh , dea pon nak baalek , tapy aku pelik sekaraag nie cmne dea bole tahu namee akuu , eaak ? huhu lantak dea urh . mase nk balek tuh dea dok sebelah aku , aku kate haadush , sebok betoilah jantaan nie , haish -,-' . pastuh dea tnye bila lagy kitaa nk jumpe ? eee , tak sedar diri tuh dah tuaa . hahak . taapy dea enseem tauu ;)

Bila aku terpandag dea jeh kenn , dea msty kelip matee , menyampaah akuu . dah lahh kang aku membebel bnyak bnyak pulak borig , kay bye ;)