Thursday, October 6, 2011

Boringg

hey , Assalamualaikum :] dh lame kan aku tak updated ? hoho . Skrg dh ade facebook , twitter lupa lak kat blogger aku nih . Haha . sorry ur lagypon takde cerita sngat nak diceritakan lah . Kejam celik -2 tahun depan dh form three . Ohmygod , PMR duhh :/ meng study gila-2 lah . Tahun nih mak bapak aku tak tusyen kn aku , sbb tuh berasak onl jeh . Haha , kesian bapak aku byar bil elektrik maken menimbun- nim bun hihi . tahun depan kuranglah tuh cos tahun depan maybe aku kena tusyen . Perh , menyirap lah jugak tapi nk buad cemane ken ? demi makayah , kia mestilah membalas budi baek dia untuk kita belajar dn mendapat keputusan cemerlang right ? Hanya itu aku mampu sbgi anak buat masa kini :') . Agaknyea strees ke tak , makayah aku ekh ? adek aku nak UPSR , Aku kena Pmr hoho . I try the bestt kay , hihi . kbyeeeeeeeeeeeeeee :]