Thursday, January 26, 2012

Iloveyouusayang


Hi guys , dah lama kan takde cita? hoho. Kay sori lah aku sbnrnye malas nk update hehek . K , now nk cerita pasal budak kat atas tuh? Korang kenal tak , kenal tak? Haha aku tak caya yg aku couple ngan dia . Sengal betul aku nih kan? haha K , 24/1/2012 - Selasa . Nih tarikh aku couple ngan mamat nih. Sebelum nih ade jugak dia mintk couple dgn aku tapi aku tak caya sebab dea memang nak menipu jeh. Haih --' then dea kata kali nih dea serious aku malas jehnk terima mase tuh , sebb tak caya cause dea dh tipu aku . Then masa Selasa dia ckp dea suka lagi , haha. Bg aku , nk knekan aku lagilah nih haha. Pastuh aku saja text dea ckap , Jum couple haha. Aku saja-saja jeh last-last dea luahkanlah ayat dea yg jiwang tuh kat aku. Haha k , harituh aku baru caya yg kau serious sayan , tak sangka. Kiteorang sbnrnye dah lama kawan nak masuk 2 ke 3 tahun dah. Dulu masa kawan kiteorang memng dah ada hati dah hehe tapi masing-masing malu nk luahkan haha. Ingatkan tahun nih malas nk couple-couple bagai nih , last-last sangkut jugak dgn dia :D Yelah , aku ngaku memang aku sayang kat kau sayang . Hope hubungan kita kekal kay? Aku tahu jodoh ditangan Allah tapi bila kita mempertahankan hubungan kita boleh kekal kan guys? Aku harap kau tak curang dgn aku sayang. ILOVEYOUUSAYANG. K , lupa lah korang tahu tak name dea ? Haha aku bgi nama famouse jelah kayy , name dia APIZ TAL find lah dia dlm facebook. Sampai sini jeh byebye :*