Friday, February 3, 2012

Aku Dah Gemuk? Oh Noooooooo !




Assalamualaikum semua , hari ini aaku nak menceritakan topik yg tak kusangka-sangka akan terjadi? Haha mcm seyez jeh bunyinyea ekh? Haha tapi bg aku
memng siyes.Nk tahu tak ape yg siyes sngt? Haha kayy , mmbe aku cakap bdan aku dh naik , OMG. Aku takutt ahh , camne nk kurus nih? HAHA. Perlukah diet sampai tak nak makaan. Pastuh masa aku nak cari gmbr budk gemuk yg kat atas tuh , Haha aku tertaip Fatin Liyana yg kini sekaarang famouse di blog.Hoho nk tenguk gambar dia? kejaap ye para pembaca sekaliaan.




Tuu haa , cantik and comel kan dia? hehe dea pelajar lagi. Aku tahu dia nih jugak model muslimah umur dea 23 tahun , itu jeh yg aku tahu haha. Aku terbaca cara-cara nk kuruskan badan dea cakap jgn terlalu makan JUNKFOOD itu jeh yg boleh mengmbil perhatian aku , sebb aku nih memng kaki JUNKFOOD . Patutlah maken gemuk. memang padanlah muka aku ken? Thanks to FatinLiyana yg sudi mengkongsikan entry nih di blog anda. And My readers , prayy for me supaya bdn aku beransur kurus okayy? Aminnn :'3