Thursday, February 23, 2012

Sayang Jangan Panas Baran lagy kay?

Hi, Assalamualaikum guyss rendu you all . Harinih aku nk luahkan cerita kat korang hurmm nak nages ade , nak marah pun adaa :( Guys nk tahu semalam pistol aku tuh si ApizTal call aku and dea suruh aku hang esukk , aku ckplah Insyaallah then dea merayu gylaa kat aku , aku ckplah tenguk keadaan dulu lah . Thenn dea marah aku , aku mase tuh naik angin jugak nak jugak naek kepala dgn dia tapi aku hanya boleh bersabar sbb aku taknak pasl problem niy aku gaduh mcm kanak-kanak kayy , aku taknak bende tuh terjadi . So, aku biar kan dia panas baran.

Malam tadi seriousee aku ckp , aku asek ingt jeh kata-kata dia. Aku tak boleh tidur. Kalau tidur pun teleap setengah jamm jeh. Memnang aku sedih gylaa korang tahu tak:/ tp nak buat mcmane en? hmm redha jelaah. Pastuh terdetik idea aku nk suprise kan kau sayang. Koerang nk tahu tk , tapi promise jgn bgtahu dia kay? PLESHHE :'3

Taknak ahh bgtahu korang nt kanToi , tak besttt lahh. Tapi sebbkan koerang pembaca setia aku , yelahh aku bgtahu :D okay cmnih mmbe aku si Nad nih adek angkt si pistol tuh so dea couple dgn mmbe pistol. Aku nk si Nad tolong aku ckp kat pistol suruh pakai baju Malaysiaa yg aku ade tunjuk kat korang tuh , ingt agy tk? Kna baju aku ngn dia sama aku nk Nad bgtahu pakai baju sama , sukehatylah dia nk bgi alasan apepun janji dea tk bocorkan rahsia aku.

Tapi aku belum bgtahu Nad lagyy , malam kang lahh bgtahuu. Koerang dh tahu diamdiam aww :)
Aku harap esok berjalan dgn lancar amin , koerang doakan aku kayy? Aku harap dgn doa koerang aku dpt pergy hang dgn dia. Koerang nk tahuu aku miss gylee dekat dia. Dh lamee tk jumpe deaa. And aku harp maknayah aku bgy kuar esok. Mak aku tuh sush sikiy nt panai-pandai lah aku pujuk dia. Hmm kbai. Tak sabar rasenyer nak hang esok with you sayangg :*