Friday, March 9, 2012

Macam tk boleh banyak lagi jeee --'


Hi , Assalamualaikum.

What going on? Hahha. K School holiday dh starrt hurray - hurrayy . Tk payah nk hurray sngt ler en? :p Cutyy tetap cutyy . Homeeworkk tetap ada , Hmm jarang cuti-cuti sekolah niy tkde homework. Kalau cekgu tk bgi homework maybee dh buang tebiat gaknyeaa . Haha kuang ajooo betul aku nih :D Sorry teachers. K ,seperti yg aku dh bgtahu korang yg semenjak aku naik form 3 nih aku memang shukee buat homework. Tp kalau dh bnyak sngt memng lantak ahh en? :D

Kat sekolahh td , Fuhh cekgu dh bgtahu kedudukan dlm kelas , wuhuu . Koerang nk tahu aku dpt no bape dlm kelas? Cer tekaa-cer tekaa hmm:( Aku dpt no 8/29 . Kay mungkin korang cakap kira baguslah tuh en dpt no 8 . Tp bagi aku , aku tk puas hati . Kalau aku lulus semua dh dapat Numer 1 dahh . Ceyhh aku nih dh melebih pulak HAHA Tp it's realityy kay? It's okayy lah tapi aku ttp takut nk bg report card tuh kat parents aku.

Malam nih dekat Pejabat JKR ade sambut Maulidur Rasul , actually aku tak tahu nk pakai bju apee ,hihi. Mcm malas pergy pun ade , rajen nk pergy pun adee kihkih. Cam keling en aku punya perngai Haha . Dh lahh mken lame mken meraban pulak aku. Aku tgh renduu dgn buah hati aku nih , kbyee :*