Wednesday, April 25, 2012

Canteen Day


Ohh Hey Gaish. Assalamualaikum.
Hari Sabtu lepas ade "Canteen Day" dh lame dh cerita nih sebenarnye tapi tuhlah malas nak updatee punya pasal tuh asek nak bertangguh jeh. So hari nih baru rajin sikit lah nk update pasal nih hihi.  Okeyy mengenai gambar atas tuh. Mane aku? hoho Aku yg tudung hitam tuh. Kalau tak kenal warna taktahulaah. Sebab aku sorang jeh kat situu pakai tudung hitam yang len tudung sekolah budak baiklah kononye :P aku tahu aku comel *tangan ke bahu mata ke atas haha. Whatever lah :D Timee nih kak Farrah Hazwani yg penolong pengawas amek gmbar. Tahu tahu jeh laah perangai kiteorang nih memang pantang nmpak camera. So dia layankan ajee perangai adek adeik nih :D k Nmpak tak muka budak dua orang yg tk pandang camera tuh? Haha deaorang tak nmpak camera agaknyee. Kalau nmpak mesti buat mukaa comel hihi. K cerita pasal hari kanteen memang bestt ahh. Siap ada karaoke lg. 1 buah lagu RM1 masing-masing mengembangkan bakat yg terpendam hoho. Pastuh ada acara sukaneka 1kumpulan 6 orang. Ada hadiah tempat ke 3 , 2 dan 1. Untunglah menang . Timee tuh setiap pembelian guna kupon. Takde kupon pergi tukar ahh haha. Memang bnyak ahh makanan air , and macam-macam lg ler. Kenyang perut akuu balek rumah terus terbongkang kekenyangan. teruk betul kan kan? Kesahh pulak aku hoho. Naseb baik aku tk beli kupon bebanyak kang tak memasal tak guna pastuh membazir right? kan amalan setan tuh jauh-jauh kan lahh. Okaylahh sapai sini jeh cerita pasal hari kantin tuh kbyeee. Sekolah korang bile lg? hewhew :3