Tuesday, April 3, 2012

Cerita di sekolah.

Hi gaishh. Assalamualaikum♥
Aku rasaa best jeh g sekolah td. Padahal harihari g sekolah best je hihi. Tapi harinih adelah best sikitt jeh tk banyaak haha. Timee Agamaa td ustazah nk ulangkaji topis form 2 (Puasa) memang tk lepas lah buat gelak kan. Namae aku pun tak penah tk keluar dri mulut ustazah haha aku tahuu. Bile agama jeh nama aku mesti naikk lah hewhew :3 Then ustazah tanye soalan kat syamim dia kata Berikan 2 contoh perbuatan yg makhruh , syamim pun cakap muntah dgn segaja and lagi satu jawapan die korek gigi kut tk silap aku. Haha kalau bab korek-mengorek memang kau ingatkan mim haha. Bestt kelas agama td ;-) Pastuh aku asek kena nganjing jeh bhai dgn budak budak neyyp memang gampang ahh ken. Tadi kat sekolah memang panas gila gila lah kan Ya Allah haih , belum kat neraka lg. Jauhkan aku dri neraka Ya Allah. Pastuh budak neyhh cakapmemang ahh kan ade budak hot sini. Perhh ayat nk memerli jeh kan. Sabar jelah pastuh timee Englissh cekguu masuk kejap jee sebb dia ad chorus speakingg. Pastuh kite buadlah kelas tuh macam kelas kiteowang sendiri. Si Ain tuh berbuih-buih mulut cakap 'DIAM' tapi bising balekk. sorang pun tak herann tarak heran pun dgn ketua niyy. Pastuh aku dh nyirapp kan pastuh aku pulak ahh yg jerit memang senyap jeh ah kan bila aku jerit pastuh bising sbb budak nihh buat ketwa-II pulak memang spoil betul. Pastuh ade kelas jaya diri setiap hari beb adee memang lah penat lah kan. Hmmp pegy beli jajan depan sekolah nk makan-makan dlm kelas wuhuu. Pastuh cikgu Hasanah masuk kejap sebb ade hal kut so cekgu rahamah ganty. Dia jaga duadua kelas. Kesian aku tenguk die sebnanrye and budak-budak nihbukan reti diam. Yg si ain jerit sana - sini. Memang kecoh ahh kelas tuh. Grr --' rasaa kelas td macam lame jeh mentanglah-II kelas tuh membosankan haha. Bila Kelas tuh menyeronokkan rase cam cepat jeh hehe. Mcm kelas semalam first timee belajar dgn dia , bila dia lalu lalang kt kelas ingatkan garang . Rupenyee bila dia ajar kiteorang memang ade jeh bahan gelakk haha. Balek jeh dari kels jaya diri tuh hujaan pulak. Ayah pun amek lambatt hmmp:/ Nk marah pun tkdee gunee balek jeh sekolah nk onlinee tp dh hujan kilat sambungn-menyambung lak tuh. Tk jadi ahh terus aku tidurr memang lenaa gyla lah lagi-lagi tkde yg jad pengacau. Aku bngun jeh hujann lagi. Aku onlinee je lah lanta ahh hujan tk heran pun haha. Okeylah aku nak off byeeeeee. ♥