Friday, April 27, 2012

CERITA KAU DAN AKU





hai , Assalamualaikum♥
Pertama kali kita kenal melalu di Facebook. Kau yang mulakan pergaulan di chatbox right? Dari situ boleh katakan seiap kali online nampak muka kau kan sayang and kau yg sering hantar chat kat aku. Makin hari makin lama kita kenal , dan kita makin rapat dah. Pastuh jadi adik/abang angkat, Bohong kalau aku cakap aku takde rasa apa-apa perasaan kat kau. Sebab kita dh kenal lamee gyla dalam 2 tahun lebih lah. Aku memang dh kenal kau , jumpaa kau. Pastuh tarikh keramat ini 22JANUARI2012. Hari kita couplee. Macam tak sangka pun adee sayang yg kita couplee memang aku syangkan kau tapi tak sangka pulak boleh couple. Maybe dah jodoh kan? Ya Allah jodohkanlah aku dengan dia, aminn. Bila couple baru aku tahu yang kau nih memang romantik and sweet gyla , untung aku dapat kau. hehew :3 Ada 1 hari harituh kita cerita time dulu-dulu kenal. Tibe0tibe jeh nak cita pasal tuh. Kau yg bukak topic tuh dulu kan sayang? Kau cakap time aku couple ngan mmbe kau tuh kau memang saket hati gila dengan aku kan? Tak lamee tuh kau pulak buad relayy dgn membe aku. Walaupun time tuh aku masih lg couple dgn membe kau aku tetap jelousee dengan kau tau. Bila aku gaduh dgn membe kau yg aku couple tuh , mesti aku luahkan kau sebab time tuh dah lah malam , kalau nk call membe aku memng dh tengah berdengkur dah. Timee tuhlah aku cerita time tgh gaduh dgn mmbe kau tuh.Pastuh kau bagi support kan aku utk teruskan percintaan dgn dia. Tapi ia tk berkekalan pun dan hanya 2 bulan lebih jeh kekal dgn dia. Kau cakap dgn aku time aku cerita problem aku yg aku gaduh dgn memb kau tuh kau hampaa gila kan kan? Tapi sekarang nih kau tak yah nk hampa lagi sebab kau dah ada aku , dan aku dah ada kau. Aku harap selama kita berkenalan dgn jangka masa yg lamaa. Kita boleh berkekalan dgn tempoh yg lamaa. Bagi aku kau lah kawan aku , sayang aku , cinta aku , dan kau lah segala-galanya untuk aku. Aku tak sanggup hilang kau kau tahu! Aku taknak cinta kita nih , cinta monyet. Hmmp sayang setiap kali aku rindu kau, aku akan tatap wajah kau baca text-text kau yg lepas-lepas kt dalam fone dan ia boleh terubat sikit rindu , even tak semua. Untuk pengetahuan kau , lepas membe-membe kau cerita pasal kau timee kau clash and kena main kayu tiga dgn perempuan aku jd lebih matang dan sekarang nih kau dh buat aku percayakan kau 101% aku tak tipuuu. Thanks kat membe kau yg dah buka mata aku. Aku harap kau tak abaikan aku, dan aku tak pernah curang cuma org jeh curang dgn aku. Aku tak sangup nak curang time couple sebab , mean kita dh lukai hati seseorang dan boleh buatkan seseorang itu bencikan kita right guys? Okaylah esok kita meet kan Insyaallah kalau takde apapa hal  kita jumpaa. Iloveyouuntilmylastbreath. Muaah :*