Friday, April 27, 2012

Cousin dtg rumah. lailai

Hi , Hai , Hyee dan Assalamualaikum
Hari nih hurm penat penat dan penat sangat. Bila lah aku nk sihat balik? Aku benci lah sakit-sakit nih. Hmmp Makan ubat? Ubat pun tak jumpee mak aku pun taktahu. Aku kan suka campak sana sini bukan nk simpan tempat asal balik hoho. Ayaah aku takde pergi mana ntah. Ohh baru aku ingat die ada cakap ngan mak aku yg nak pergi mancing. Tapi tak tahu ahh kat manee. Patutlah Ayah dari tenghari tak balek-balek ingatkan kerja. Kalau kerja paling lambat balek pun petaang. Nih tak sampai malam , tak balik-balik. Risau pulak aku jadinya hihi :3 Pastuh mak aku ckp Cik Ass nk balik. Cik Ass tuh dri JB turun Segamat. Adek mak aku. Perh memang lame lah tunggu die sampai. So, aku pergi tidur time tuh kol 9 lebih kudd. Bangun bangun jeh dh pukol 12 lebih. Pastuh kau call 6 kali kan sayang? Haha Kesiann awak. Pastuh otp dengan diee kejap jee. Then die kata die online so IM lah dgn die. Klah byebyee. Ntah pukol bapelah aku tido arinih hihi :)