Thursday, April 26, 2012

Penggambaran



Hi Assalamualaikum  
Okaay harinih macam yg aku bgtahu korang semalam. Kan tadi ada pengambaran utk badan beruniform , persatuan/kelab dan permainan. Kayy muka semua nk buat muka comel jaa. hihi Eh mestilah kan kan nak masuk majalah tuh. Kang dh masuk majalah pastuh sekolah lain nk tenguk muka kita lagi-lagi kalau lelaki ohh lg suka kalau nk kena ngurat tuh haha. Tapi aku tak lah kan :p Kayy tadi kelas pun tak belajar sngat sebabb bussy dgn penggambaran. Cehh dh mcm artis pulak bussy amek gambar hihi. Tadi kelas jaya diri , cikgu mesyuarat. Tahu jeelah kalau cikgu takde kelas macam apa kan. Pasar malam ada , ribut petir adaa. Kesian teguk ain terjerit-jerit. Kesian lah sngaat kan hoho. Eleyy ain tuh dh jerit pastu gelak pulaak, manaa budk nih nk dengarr. apeelah. Tadi time jaya diri ckgu ad bgi kerja so , kiteorang buatlah. Ada-ada yg copypastee sebab dh malas sngat. Berasak berlari td sebab dengki si Dylaa nih. Adyla pulak sorang nk kejarkan budak-budak dh ramai. Larat pulak kau kan dylaa :p exercisee sikit hea? huhu. Aku time tuh just temankan g toilet. Tk lamee tuh si ain report kat dylaa yg budak nih dengki dia. Pecut dyla lari lintang pukang budak nih lari tingkat atas haha. Aku malas nk join. Pastuh aku tak pasal kena pukul then aku pukul lah balik. Aku yg takde mengenaa pulak yg kena hoho bnyak cekadak ko. K pastuh timee balek tuh hujan. Hujann lagi tp harinih sekejaap jelah. Mcm bestt pulak men hujan sebb time tuh paki baju kadet senang sikit nk lari. Tapi ayah aku pulak amek awal. Tak puas pulak nk lepaak. Aku nih ayah aku amek awal salah , lambat amek lagi lah salah haha. Okeylaah esok penggambaran untuk kelas - kelas pulak tak sabar pulak rasanya. Kbyeee.