Saturday, April 14, 2012

Naak Tidur!

Hi. Assalamualaikum Dan Selamat Malam.Hmmp. Tak boleh tidur tak boleh tidur tak boleh tidur Hahaha. Alaaa tak leh tidur sebb tadi lepas solat isyak jeh aku tidur tupun mase nak tidur pun aku tak tenteram masa tuh tgh pikirkan kau sayang. Sekali terlelap mata aku memang lenaa gylaa ahh kan. Wuhuu Sayang tak puas otp dgn awaak :D Nak nyanyi nak nyanyi. Nak dgr suaraa awak nyanyi sedapp tadi suara syg. seriousee tak tipuu memang sedapp lagu luruh kud yg syg nyanyi td next time nyanyi lg tau tau. Esok Baby call okey tapi takut sayang penat cause esok kan syg balek hostel. Hurmm Rinduu lah :D *Tetibe jerk. Haish bosann lah kalau Online takde mendaa pun. Tadi bukak twitter ada budak update dia cakap 'Orang tau-tua cakap pukol 3,4,5 pagi roh berkeliaran' perhh aku takut gylee dah lah semua dah tidur tinggal aku sesorang jehh. Takuttt :( Okeylaah nak pegy tidur walaupun tak boleh nak tido *takut punye pasal haha. Byebye