Sunday, April 8, 2012

Lepack-ing.

Hi Assalamualaikum girls boys.
Story niy dh lamee sbnarnyee nak updatee tak update-II sebab malas sebenarnye hewhew. K Stori nih hari Jumaat 6/4/12. K time nih aku cuti sekolah , sekolah convent jeh cutyy sebab GoodFriday. So , kalau nak cuti camniy meyh ahh pindah convent haha. Pagi-pagi jumaat tuh perh memang rajin ahh aku kan , aku rajin pun bersebab sebenarnye kahkah. K timee tuh ape yg mak aku suruh buat memang aku buat lah kan tak membantah. Pastuh dh settle semua , aku ckp ngan ayah aku suruh hantar rumah dylaa. Mula-mula ayah aku mcm taknak je hantar aku pujuk-pujuk dye akhirnya hntar jugaak Haha yg mak aku kataa nk buat pe lah pagi-pagi pulak tuh haha Aku cakap saja-saja jehh.K aku lepak rumah adyla memang lamee gyla ahh kan. Pastuh aku tunggu si Lunaa nih classmates aku tak sampai-II dalam kol 2 ptg baru smpai. Dlm discuus nk pegy pagi konon :p Pastuh tunggu ayah Adylaa balek dri sembahyang jumaat then kiteorang pergii tengok wayaaang . Si Lunaa ajak lah si Nizar , arep and acap g wayang jugaak. Leps jeh ayah dylaa balek , pastuh amek farisha baru ahh gi wayang. Ayaah dylaa dh macam driver kiteorang jeh haha. Pastuh kiteorang jumpee eliesya kat situu and nizar and the geng kebetulan sama pulak smpai. Kiteorng smpai deaorng pun sampai hoho. Mcam dlm perjanjiaan :D K kiteorang tenguk lah cerita 3 temujanji tuh pastuh dpt tiket kol 4:30 lame lagi. So , deaorng pegi lah karaoke kat terminal uhh. Perhh jgn cakap ahh memang maluu gylaa nk mengeluarkan bakat yg terpendam sbb ad nizar semua tuh , haha. Kiteorang karaoke 1 jam. Lepas jeh karaoke terus pergy wayang sbb dh tepat kol 4:30pm. Budak nih berasak beli pop corn and air kebuluran lah katekan haha. So masuk je sikit gylaa ah org boleh kira pakai jari jee. Cerita tuh sweet gylaa nak nnges aku tenguk hewhew. Kalau ad apiz lg sweet Haha :p. Lepas teguk movie jeh kiteorng pun balek ahh. Dah mcm sehari jee tk balek rumaah. Mak aku tak call pulak , pelik aku. Biasanyaa kalau aku lmbat jeh mula lah dia nk call membebel. Tapi ritu dia tk ckp papepun mood dia baek agaknyee hihi. Pastuh timee balek tuh naik ketaa dyla pastuh ayah dylaa dh pesan kat kieowang semua. 'Koerang jgn sealu sngaat pergi wayang dah lah tahu nih nak amek Exam' kata-kata tuh memng tk boleeh aku lupakan. Padahal takde lah seriousee sngat tapi betul lah dia cakap masa berlalu begitu cepat kan? Cumaa kita jeh buang mase dgn yg tak faedah tuh. K lah guyss byee loveyouu :*