Wednesday, April 18, 2012

Spelling --'

Hi. Salam 1 MALAYSIA :D
Okeyy hari nih hari rabu. Haha dah mcm masuk tadika time kecik-kecik dulu jee. Renduu time kecik-kecik dulu hehe. Rendu deaorang bila dh besar muka dh maken lain. Maksud aku maknenye maken hansem and cantik feewit. Kekadang aku pun tak cam muka diaorang :D kay harinih aku balek pukol 5. Memang stiap hari rabu kena balek kol 5. Straight jee bukan balek kejap pastuh dtg sekolah balek ke takdenyaa. Darp pagi sampai pukol 5. Fuhh lamee tak lame ahh kan dok sekolah. Pastuh td takde utk persatuan/kelab or unit-uniform kee. Tapi cekgu adakan Spelling. Perh aku termasuk ahh kan dlm tuh memang muka benggang tk benggang ahh kan. Kalau betul takpe jugaak nih salah haha. Bila time aku jeh tadi nak pegang mic pun dh bergigil hewhew. Bayangkanlah time spelling tuh dah lah semua orang tenguk pulak tuh. Aku silap skit jee td. Kalau tak silapa dpt lah masuk next round. Nak buat acano kan takde rezeki. Hmmp Congrates yg menang :3 Penat and boreng betul lah timee spelling td.Balek jee rumah melahap kejap pastuh tidur zzzZZz' memang bnyak syiok ahh. Tapi tdur aku td cukupcukup makan jeee. Dah lah tgh ngantuk nih haih. Pastuh homework berlambak terutamanya Kerja Math Argghh >< Okeylaah gaissh nk solah isyak :3