Monday, April 23, 2012

Tekak Sakit Aduhh :(


Hi awak ye awak lah awak lah yg tgh baca blog kita nih :D Heyy & Assalamualaikum ♥
Ohh harinih aku ditimpa sakit yg teramatt. Tuhlah padan muka aku kankan? Suka sngat menjerit nih lah padahnyaa ishish. Amekk kau Zana:P sbnanyer dari semalam aku dh sakit time kat JB. Berasak beli aiskrim tk henti-henti cause depan rumah cousin aku tuh ade jual aiskrim perhh manetaknyaaa berasak beli ke hulur-hilir . Untung org tuh asek asek muka aku jehh yg dia jumpaa and dia pun untung jugaak sebb aku ada kat sana keja nk beli aiskrim die jeh hihi. Pastuh memang sakit lah kan tekak aku Ya Allah. Nih pun tak larat nk cakap. Tadi kat sekolah dok nak jerit jehh hihi. Memang mcm nak pecah jeh suara aku. Saja saja aku nk jerit asek diam jeh tak best gak kan? kihkih Pastuh timee kelas hikmahh aku memang tkdee mood gylee. Memangg sakit tekak yg teramaat sangaaat. Hmmp :( sedih sedih. Nak nyanyi pun tak boleh tuh lagii sedih huwaaaaaaaa :D pastuh timee balik budak ni dok main tepung pulakk. Perh dgn aku aku pun sekali kena dh lah tgh moody. Nak jerit tak bolehh tekak dh sakit. Hbes muka aku putih melepak lepak gylee dh lah masuk mata pulak tuh perhh. Butaa weyyh aku koerang tahu tak? Grrr --' pastuh buat lg kena kat mulut aku pulak tuh kena perhh memang macm -__- bape kali aku dok ludahh jee sbb asek rasa tepung je grrr. Naseb ad mmbe-mmbe aku yg baik hati tolong lapkan muka akuu haha. Baik lah sngatt :p Okeylaah byebyeee sampai sini jeh doakan aku sihat secepat mungkin. Byeeeee ♥