Tuesday, April 17, 2012

Tidur Setengah Mati :D

Hi. Assalamualaikum :D
Topic aku tak boleh belah kan? "Tidur Setengah Mati" kenapa tak mati terus je ekh? Haha Astaghfirulahalazim. Takuut aku >< Tadi timee BI aku memang ngantuk gylaa ahh kan. Pastuh teacher bg kerja kat whiteboard. Langsung aku tak salin sepatah pun. Memang ngantuk gylaa ah kan timee tuh. Dah lah meja aku depan meja cekgu jehh kiranya aku dok depan sekali lah kan :D. Pastuh aku tidur jee cekgu pun buat taktahu aku lagi sukaa haha. Pastuh tersedar kejaap sebab budak-budak nih kejutkan aku pasal ape ntah. Pastuh tidur baleek memang lenaa ahh kan. Termimpi-mimpi yg indah-indah pulak tuh aww hewhew :3. K pastuh aku bngun jeh tinggal lg bape minit kud nak baleek. So kemas-kemas kejaap cause lepas abes kelas ada kelas jaya diri pulak. Time kelas jaya diri memang segar ahh mata aku sebb dh dok tidur lenaa kat kelas timee BI td. Tadi kelas jaya dirir Sains dgn cekgu Rahamah happening je kud td. Mane taknyee bilaa dah cukup tidur mula lah buat lawak dlm kelas. Mane tak riuh and cekgu pun asek marah jee. Dulik pulak kita? Haha siot aku nih. Pastuh cekgu kata td dia bukak website dea tenguk PMR tinggal 175 hari jeh lagi. Hotak awak bnyak lamee lg? Perhh tak lame lagi dh naka Setengah tahun hmm. takut weyy ><. Aku akan ubah diri aku bila dah tiba waktunya , aku pun tak nak diri aku yg sekarang macam dah takde masa depan jee haish. Hmmp gaissh doakan aku berjaya k? Iloveu :* Tadi balek jeh kelas jaya diri aku tidur balek perhh memang lame gylaa ah kan nama pun tidur mati. Solat asar pun aku langgar jee kahkah. Tenghari td tak makan diet kejap *diet lah sngat :p Pastuh bngun jeh dh kol7 ishish. Dah bangun dari tidur kena siap-siap nak g tusyen. Perh memang terburu-buru lah kan. Mengejar masa yg bernilai :D Okeylaah aku nih macm nak tidur lagi jea padahal dah telebih tidur td hihi. Kbyeee :*