Monday, April 2, 2012

Wohoaa.1 Hari sebelum balek Segamat.

Hi Gaishh , Salam bro sis ♥
Rindunye sama koerang, hewhew :3. K today cerita simplee jeh sebb taktahu nk cita ape. Biarlah aku citaa ape yg boleh aku kongsikan kat koerangg Haha. Hari Sabtu rituu kan aku still de kat Putrajaya. Pastuh kat sana ada orang kawin sepupu belah mak aku yg kawen bukan aku. Nanti kalau aku kawin aku jemput lah korang dtg k? haha PMR pun tak lgi gatal nk kawen :p. K aku pun sesiap lah nk g sanaa. Pagi tuh aku text si apiz punye lah lembapp nk mati bhai tungggu dia reply tahu. Dahlah kat Putrajaya linee macam haremm , kena keluar barulah linee okay. kalau tak keluar kejap 1 , 2 jeh linee haish nyirapp. Tunggu si apiz reply berejam baek aku p mandy dulu sebb kalau aku besiap memang berejam bhai haha. So dh mandyy , and sempat amek gambar lagi buat kenangan terindah haha. Kiteorang g umah kawen dlm pukol 11:05am kire sampai sane dlm kol 12:40pm gituu lah lebih kurang. Perh pakwee kat situu gantang-gantang seyh haha. Sorang nih senyum-senyum simpul pulak kat aku so aku tak balas pun senyum dia kahkah. Syok sendiryy le mamat tuh :D Kau memang hensem tapi , Apiz jeh yg hensemm dlm hati aku :3 K balek jeh dari umah kahwin tuh salin baju terus . Then , teguk fone jap , apiz reply dia bru bngon tidur haha sengal . Tuh ahh merayopp jeh , pastuh tunggulah die mandi jap , tunggu text mata aku pun telelap memang penat gylaa lah kan. Sedar tak sedar magrib baru leww bngon. Teguk dh 5 misscall haha pdnmuka kau kan sayang :p Aku memang tido tak ingat dunia pun :-D . Rupe-rupenye lepaas die mandi tuh boleh pulak sambung tidur balek. Fuhh dahsyatt . K pastuh nak siap-siap g kenduri pulak malam tuh haish :/ So text dgn gendut kojaap. Pastuh g kenduri , makan ala kadar jelah hihi. Malam tuh seriouss aku takleyh nak tido sebab dh tidur sampai ke malam. So si gendut nih call haha . Borak-borak , haha tehn aku paksa dia nyanyi haha. Akhirnyaa kau nyanyi kan sayang. Tapi aku lupee tajuk kau nyanyi , serious suara lu manyak sedapp weyh. Mula-mula suruh nyanyi seganlah , malu lah apeelah. Bilaa dh nyanyi taknak behenti pulak tuh haha. Iloveyouusayang :* Hari ahad sebelum nk blek hostel call aku , renduu yer? Aku pun renduu kau sayang plusplus tahu. Aku risau time kau call aku ritu , kau demam kenapalah abah tk bgi cutyy. Niee mesty degil en? tuh abah tk bgi awak cutyy. Hmm , suruh makan taknakk. Makanlaah gendut cmnee nak sihat. I'm worried about you dear ♥. K lah byeeeeeeeeee love you