Tuesday, May 1, 2012



Assalamualaikum , dan Selamat Petang.
Tadi hang. Sebelum plan nak g jenjalan jeh pastuh tibe-tibe Adyla call dia dh siap belikan tiket dah untuk tenguk wayang. Pada satu masa yg sama adek angkat aku nk jumpaa aku tapi die tak pergi wayang. Timee tuh aku taktahu nk buat macam manee seriously aku binggung gila time tuh. Pastuh Aku suruh Yana and Si Araa nih amek kat rumah aku. Perh tunggu dia macam gila babeng lah kan. Saket hati sial , haa kat dh keluar bnde tak patut aku ckp. Aku call macam org tak gune fone. Baik tk yah guna fonee campak jee kat sungai ada jugak habuan. Pastuh aku pasrahh gylaa nk tunggu dia. Yg adik aku nih kejap-kejap call tnye dekat mane, dekat mne? Aku un xtahu nk jawab apee. Kesian pun ade asek nk menelefon aku jeh. Pastuh timee tgh angin dgn yana n araa aku ajak si hudaa. Sebb aku dh pasrah gila tunggu dieorang. Pastuh otw nak g umah huda ,si araa n yana pun sampai. Nseb aku belum jauh lg. Sebelum aku tunggu araa n yana kan aku ajak huda, huda pun onn jee. Then aku call dyla suruh beli tiket lg 1 utk huda sbb die nk ikut. Pastuh Dia kataa aduh , tk cukup duit sbbb die yg byrkan timee tuh. Sekali aku dh plan dah disebb kan ckp tak dpt nk beli tiket utk huda , aku suruh jeh huda pegi then , aku lepak lah ngan dak-dak nih. Lepastuh Dia kataa dh beli. Aku dh frusst gila time tuh. Pastuh aku buat keputusan aku tk join dyla , muqri , huda tenguk wayang. Sebb aku kesiankan adek aku n the geng dh lamee tunggu aku. Pastuh ckp tak jadi pulak. Aku tahu Adyla pun saket hati ngan aku sbb dia penat-penat beli tiket utk aku last-last tk jadi. Aku pahamm tp nak buad camnee. Aku terpaksee , lgipon harinih baru 1st time jumpa adek aku tuh. Kalau si Dyla harihari nmpak muka die kt sekolah. Tapi don't worry aku akn byr balek , aku tahu memng buang duet tp takpee aku sanggup walaupun hati aku tk relaa. Memang salah aku pun. Pastuh dh hntar huda g wayang. Kiteorang semua g karok , adik aku dgn aku lah keluar duet tapi aku lg bnyak lah keluar duet :D Time karoke tuh memng ramai lah dalam tuh then , tibe-tibe aku teringatkan kau sayang. Hmmp nak buad camnee kau kat hostel aku un tak bolee nk salahkan kau sngat. Aku rinduu kau seriusly. Barulah aku dpt rasa camnee kau keluar dgn membe kau with awek deaorng tapi kau sorang-sorang jeh sbb aku takdee time tuh. I Fell So sorry dear Kita hanya merancang kan? Allah yg menetukan segalanya. Maybe Bulan nih kut akhir bagi untuk hangout. Lepass nih dh kne studyhard for PMR. Memang rasaa takut lah kan. Lg 2 weeks nak mid year so scared. K Timee balek tuh aku ternampak cikgu Khuzairy hanya mampu lambai tangan jeh lah kan hihi. Habes aku kena perli besok punyalah. Sebab kerja kursus dia aku tk siap lg dok berjalan jee. Mampuih kena rotan lg sakit :'( Klah byebye IMISSYOURIGHTNOWSAYANG, Hmmp