Thursday, May 31, 2012

New Cousin

Hai Assalamualaikum. Beposting lagi hehew :3 Harini aku tak sangkaa gylaa dpt kenal dgn saudara baru aku. Aku tak pernah terlintas siot dia sedara aku okeyy kejap heaa , aku bgi korang camne kitorang boleh tahu kitorang saudara.


Bermula aku post gambar nih kat facebook. Dia komen rupa dia macam pakcik dia lah. Aku ingatkan ada iras irasa rupenya betul. Siap IM sekali dgn aku tadi haha. Aku pernah meet dgn dia dgn gengg die sekali lah. Dia kata Atok dea adek beradik dgn ayah atok aku. Korang faham? Haha bubuat faham jelahh. Tapi kena faham jugaak :D Memang tak sangka bhai dia cousin aku hihi. Pastuh dia tanya bila nak meet lagi?mentang-mentang dah jadi cousin barulah nak tanya bila nak meet? Kalau tak , takdenye die nk jumpa aku puih :P Haha. 

Okeyy nama dia kalau kat Fb Full name nak tahu? Tak payah lah :p Tapi nama glamour dia  'acap' Sekolah dekat STS Form 4ke 5 aku tak tahu sangaat :3. Aku taktahu lah die nih Single ke tak , Baru nak mengerat siloturohim lebih rapat lagi sebab dh jadi cousin hehew :3 Mula-mula rasa kekok kut , sebab aku segan lah dgn dia nih, taktahulah kenapa hihi. Okeylah nih gambar-gambar dia yg aku curi dlm acc fb dia. Acap saoryy :D