Monday, June 11, 2012

Best , best Sekolah.

Hi, Assalamualaikum.
Wahhh , setelah 2 minggu bercuti akhirnya kembali jugak ke sekolah dalam keadaan yg sihat walafiat , Alhamdulilah. Perh ceramah siot aku hihi. Okeyy pagi tadi perh awal seyhh pergi sekolah macam tak cayaa jerk. Biasalah excited nak jumpa membe bukan ceikgu haha. Excited nak tahu result jee hihi.
Pasal result , ada penambah baik alhamdulillah. Walaupun markha tuh tak seperti apa yg ku harapkan tambah adalah menaik sikit markah tuh daripada markh yg PK2 Hancur habes.

Okayy, memang bestt sekolah tadi tak habes berborak kalau dekat rumah nak borak pun takde topik. Kalau nk borak pun jauh beza umur dgn mak hihi kalau dgn adek jangan cakaplah malas aku nk melayan takde kerja aku nk borak dengan dia buat saket hati pulaak. Okay tadi dapat paper Mathematics dengan Science dapat paper yg memang subjek aku lemah fuhh agak markah tuh okey tapi tak memuaskan :D apa apa pun ada masa lagi rite?

Pastuh time Sains kena buat analisis yg berapa betul dengan salah. K , mula mula Diyan and ain yg kira. Paper 2 aku pulakk hihi sebab aku yang nakk horee hoore dapat jugak mengira kahkah. Tak habes habes aku buat lawak time mengira , hati aku senang bila tenguk dia gembira cikgu pun gembira jugak barulah nmpak lagi cun bila dia ketawa hihi.


Kalau boleh aku nak seiap hari aku menjalani dengan perkara yang happening sesanggat :3 Aku malas nak fikir lelama perkara yang sedih sedih. Buang jauh jauh bila sedih aku rasa aku nih lemah sangat. Aku bukan perempuan yang lemah weyy , seorang perempuan yang kuat menghadapi hari hari yg mendukakan :D Okayy aku nak sangat sangat kertas periksa Bahasa Melayu Karangan hoho , teringin sesangat dgn kertas BI Excited beb. Esok cikgu bagi tau tau? Pleesh dah 2 minggu saya tungggu tauu cekgu kesian lah kat saya :( Hahaha cikgu mcm peduli pulak kat aku? :D

Okeeylah geng. Dah pergi tidoo esok sekolah, kemas buku , gosok baju sanaa. shuuh shuhh haha. Kuangajoo menghalau :D Klahbyee :')