Tuesday, June 12, 2012

Ohh Correction!


Hye and Hye Dan Assalamualaikum :')
Okee , harini aku nak cerita pasal correction , means pembetulan right? Di mana ada peperiksaan di situ ada pembetulan haha ayat nih aku cilok dekat budak sorang nih yg updatee status kat facebook. Ada betulnya juga status dia , bukan ada jee dah memang betul pun. Aku nih bukan pandai sangaat sampai betul hundred percent :p Fuhh, penat jugak buat correction nih , tuhlah bnyak salah memang padan lah muka haha. Esok Insyaallah dapat markah Geografi dan my favourite subject BM hurray! Aku mintak mintaklah dapat markah BM yang markah Geotak bagi pun tak apee haha.

Hmm, Esok akuada kelas sampai pukol 5 penat tuhh. Bukan kelas tapi kokurikulum. Ada separuh sekolah dia akanbuat hari sabtu rite and ade jugak sekolah dia buat terus dekat sekolah. Tapi bessh jugak sabtu takyah sekolah sebab sabtu lah hari paling malasaku nak pergi sekolah hehe. Then, disebabkan sekolah aku nih tak lama lagi nak ada sukan tahunan so buzzy jugak lah dalam seminngu dua minggu ini. Dengan perbarisan , pasukan sorak and yg masuk acara - acara tuh. Aku pulak jadi AJK Form3 Rumah Kuning so , nt kena pergi kekelas utk kutip duit sebab duit utk nak guna masa hari sukan Kaau tak bayar nak makan ape pasir?rumput? Haha. Okeyylah aku tengah sakit perut nih haha kbyeeeeeeeeeee :*