Thursday, July 26, 2012

6 Hari sudehh :)


Assalamualaikum. Horraait horrait gaishh.
Okee, aku tahu aku dh lambat nak wish nie. Selamat Menunaikan ibadah puasa kepada semua umat islam. Takde lah terlambat sngat kan? Baru 6 hari kuts xP Okee sorii memang lame tak update. Sebab aku nie memang malass malass dan malaas. Eleyh korang tuh macam hari hari update huahua , ntah-II dh berhabuk dah :D Hehew guwauu je meey tak moh amek hati bulan-bulan puasa nie. Aku tahu blog koraang lagi cun dan melecun dari blog aku kan :D Takpee Aku tak heraan pun hehek. Selama 6 Hari puasa nie dh pernah ponteng tak? Khususnya untuk kaum adam. Takkan lah tingggal kut buat malu kaum je beb. Kaum Hawa ada sebab kalau tak puasa , kalau kaum adam tak puasa luar biasaa haha. Okeokee. Bulan puasa nie mesti penat kan? Lapar, dahaga semua then bangun pagipagi untuk sahur right? Aku tahu korang mesti bnyak tidur dalam bulan puasaa nie kan? Haha sebab aku memang kuat tidooo hihi. Bila dah puasa nie dah fikir-fikir dah nak baju raya tema apa tahun ini.  Lagi-lagi yang perempuan paham-paham jelah sendiri kayy. Aku pun tak tahu tahun nie tema apa sebab itu hal mak aku , aku ikutkan ajaa kalau lawoo ONN kan ajee :')Kalau boleh semua nak baruu kankan? Yang laki pun sama Nak rambut baru and moree huhu. Puasa tak habes lagi dah pikir pasal raya ishishh tapi apa salanhyaa kan kan huhu. Okeey aku Trial PMR 9 Ogos nie hmmp. Dupp dapp dupp dapp tapi sentuh buku pun takk. Apa nak jadi laah,pandai nak tapi PEMAAALSH! Apa nak jadi lah dgn aku nie? Haih -.- Bila lah aku nak berubaaaah niyy.Haih , Lagi 2 minggu niee. Takpeelah nanti aku try slowslow. Okeeng gaish wish me Luck In TRIAL Okeey? Thank You :*