Tuesday, July 31, 2012

Berbukaaa Beramai-ramai.


Assalamualaikum kepada muslimin dan muslimat and Hai guyss.
Okayy sekarang kita dah berpuasa selama berapa hari? Kiraa cepat-cepat 1..2...3... kejam celik-kejam celik dah masuk hari yang ke- Ntah ke berapa ntah haha. Tenguk kalendar kayy. Okeyy hari semalam memang syook gylaaaaaaaaaa dapat berbuka puassa dengan saudara-mara yg terdekat. So , termasuk keluarga aku 3 keluarga lah kiteorang berbuka puasa semalam. Memang beeshh-beshh dan bessh aku suka cousin aku yg deka labis semuanya sekepala dengan aku. Suka nak dengki aku , sebab aku memang suka dengki dieorang haha saja nak cari pasal. Hihi , bukannya selalu dpt gurau-gurau nie. Yelahh sebab semuanya sebuk dengan urusan masing masing right? Makcik aku duduk dekat dekat je. Satu keluarga dekat labis and lagi satu keluarga dekat Kemelah.

Diaorang semua nie berbuka dekat rumah aku semalaaam fuhh kecoh habeshh memang aku sukaaaaaaaaaa riuh-riuh nie huahua :'> Sebelum diaorang semua buka dekat rumah aku. Kiteorang semua dh berbuka dekat rumah maklong aku yg dekat labis tuh. Nak tahu taaaaaak apa menu-menu nya? mestilah nak kan kan? aww <3 Menunya ialah ayam masak rendang. Sayur campur masak air. Ikan goreng. Roti John. Murtabak. Roti berintikan hotdog. Air cendol , sirap bandung dan cincau. Perh memang penuhlaah lauk berderet jeh duduk. Nak duduk atas kerusi tak cukup pulak so , duduk dekat bawahhh lantai lagi beshh :D

Okee , memang best sebenarnya berbuka ramai-ramai kan. Kalau borak jangan cerita lah makin lama duduk situ tak berdiri-diri memang lah bertopik-topik yang nak diceritakan haha. Besttt sesengat buka reramai , korang trylah okee maybe korang nak habes puasa baru dapat camtuhkan kan? Takpee dapat jugaak :'D okelah SELAMAT MENYAMBUT BULAN PUASA NAK DUIT RAYA JANGAN POTENG AWW :'D Kbye nitee.