Friday, July 13, 2012

Gembira di samping org tersayang.


Hi. Assalamualaikum semuaaa. Semalaaaaaaaam aku rasa hari yang palingg best gilaaa gilaaa kut. Haha First time aku date aku gembira cam gini. Sehari sebelum tuh aku tak tahulah nak pergi ke taknak , Pastuh dia nak touching lah konon dgn aku. Yelah tak sayang kan? Aku cakap manaade tenguk dulu lah , dia paksa jugaak aku pergi haha. Then semalam tiba lah harinya aku tak tahu lah nak ke tak nak pergi. Sekali mmbe aku dah datang rumah aku , aku terus pergi  dah tak pikir panjang dah. Demi kau kan sayang , Aku pergi jugaak. Dah lamee jugakkk kita tak date rinduuuuuuuuuu :*
Pastuh ayah mmbe aku lah yg hantar kiteorang dekat terminal. Karaoke lah kejapp Sebab pukul 6:45PM  kiteorang kena gerak balek dah sebab ade buat solat hajat kat masjid untuk budak PMR and SPM. So , 4orang mmbe dia datang , Aku dgn membe aku 2 orang jeh takdelah segan manee sebab ade lah membe dia yg aku kenal. Yang paling aku tak boleh lupa dia dukung akuu huhu. First dia dukung aku pastuh jatuh perhh benggang tak benggang lah dah lah ad mmbe dia haha. Naseb kau tarik aku naik balek , kalau tak merajuk setahun :P Pastuh karaoke lagu rock gilaa berasak nak pecah banggunan terminal tuh aku rasa hihi. Si membe aku nih nak jumpa membe dia sekolah voke jugak sebaya dgn pakwe aku , so pakwe aku kenal lah. Lame seyh tunggu mamat tuh , aku dah tenguk jam bile lah nak balek ni. Aku tak nyanyi sangat 2 buah lagu jee aku nyanyi hihi . Membe dia yg kechik kata wey nyanyilah. Pastuh si syuib pulak menyampuk dia kata dala henset kemain lagi menyanyi. Haha aku nak nyanyi tapi bnyak lagu yg aku tak tahu tajuk and takde lagu yg latest lah semua lama lama. Lagipon aku tenguk meb-membe dia nie semua memang kaki karaoke , nyanyi jelaah bnyak bunyi pulaak. Kang aku nyanyi kang jelly pulak kan ;') Pastuh balek tak de transport pulak dia bawa aku balek hihi. Yg membe aku naik dgn si mmbe dia tuh. Yang aku tak boleh blah topi kaledar jatuh kat depan maplay haha. Kaledar tuh memang besar gilaa lah. Aku pakai pun perh bapak besar siot hoho. K lah gaisshh aku tak bole lupa detik detik ni. Aku rinduuuuuuuuuuuuu kau sayaang! K bye nak siapsiap pergi balek kampung esok ada buat kenduri. Loveyouuu :*