Thursday, July 12, 2012

Makn - makan Bina Badan :D


Haii semua pembaca blog aku. Assalamualaikum ;') Buatt apeee tu? Sah-sah lah tengah baca blog aku yg comel nih kan? hihi. Perhh hari ni aku bawak duit belanja bnyak sikit. Aku tak makan time rehat sebab Kelas Form3 ada buat pameran nanti budak-budak ni datang lah kelas kiteorang. Kiteorang kena jaga barang-barang untuk pameran tuh mana tahu ada tangan panjang pulakk kat situ kan. , Kang dah hilang menyusah sekolah pulaak haih :/ So tak makan lah time rehatt. Perh memang lapar gilaa , aku makan pukul 1:50pm habis kelas time tuh. Then aku saja je nak belanja membe aku nih makan. Pastuh aku makan Nasi goreng dgn ayam. Perh memang lapar lagi siot , aku tak tahu lah perut aku nih jenis apa tak reti nak berehat. Lepastuh beli lagi ayam goreng pulak. Perhh memang terbentak gilaaa aku time tuh. Then beli air limau ais , pastuh budak nie tahu-tahu jee aku bawak duit banyak harini perh nak ngusha aku lah tuh suruh aku belanja. Naseb baeklah aku nih tak kedekut taik hidung masin :D So , belanja lah dieorang , daripada sorang aku belanja 3 orang pulak aku belanja. Takpelah bukan selalu aku belanja membe aku semua nih, Mood baeik harini kut :D Pastuhpukol 2:15pm kena masuk kelas balek sampai pukol 4ptg sebab ada kelas tambahan subjek Inggeris. Teacher dh pnggil dah , hihi. So kiteorang semua pun kelam-kabut jugak lah kan. Pastuh makcik kantin kiteorang sekarang memang sportingg gylaaa. Memang baiklah , time tuh ada 3 ekor ayam goreng yg tinggal. Pastuh dia kata amklah ayam nih. Pastuh aku suruh lah budak budak nie amek, membe aku nie kononnye malu malu beruk pulak tapi mahu. Disebabkan aku nie tak reti malu haha. Aku ameklah 3 ekor ayam tuh. Kau rasa 3ekor ayam tuh semua aku punya ke tak? Haha Gilaaa lah kalau aku makan 3 ekor ayam tuh tak tahu lah memang teperap jelah dekat toilett berejam-rejam haha. Aku bagilah budak-budak nih , seekor tuh aku ameklah tahu pun budak nih nak melantak bila suruh amek buat muka segan segan beruk haha. Aku pun time nak amek tuh segan jugaa tapi amek jugaa :'3 Balek rumah aku dh tak dayaa nak makan lagi. So sleeping beauty :p k byeeeee tha's all.