Thursday, July 26, 2012

Nak Sangat Belajar Gitar



Assalamualaikum. Hai hai dan hai.
Okee harini aku nak kongsi satu rahsia dekat korang. Cehh dengar macam besst je kan Rahsia macam besar sangat je huahua.Okeey nie bukan rahsia sebenarnya tapi ini ialah minaat dan satu pencapaian yang ingin aku capai. Cewaaah dah macam nak pergi belajar pulak Puihh :D K ,Aku sebenanya teringin sangaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat Nak main gitaaar. Jeles dekat orang-orang yg pandai main gitaaar. Aku ni basic pun taktahu. Kalau aku jumpa gitar , aku main petik jeh tah ape kod yg aku hentam aku pun taktahu haha. Tapi kekadang kalau aku petik ikut suka aku sedapa jugaak hehew k perasaan. Hmmp mencari guru untuk mengajar aku belajar aku main gitaar. Nak sangaat main gitar. 

Kalau dpt gitar , main gitar perh memang menghadap gitar jelaah weyy. Seriousse aku memang jeles tenguk oranggg main gitar , tenguk macam senang tapi susah jugakk eak? Tapi hasilnyaa perh sedaaap jee. Bila tenguk dekat youtube buat cover perhh suara dh sedap , pandai main gitar pulak tuhhh Haih aku bila lagi? Hmmp Aku pun takde masa buat sekarang nie akhir bulan kuts ada masa Insyaallah tapi sapelah nk ajar aku. Haha aku akan cari sedaya mungkin :P nanti tunggulah aku buat cover kay? Haha takdelah aku gurau jee, just nak nyanyi suka-suka jee. Harituh aku call membe aku, Pastuh time tuh akde topik nak cerita aku nyanyi lahh dia pun memang dh masak perangai aku. Tetibaa dia timbul idea dia cakap " Weyh apa kata aku record suara kau pastu masuk Utube' Pastuh aku kata taknaak ahh malu aku , memang lah suara jee keluar tapi aku tetap rasa malu jugaak hehek. Nanti- nanti lah kalau dh bersediaa :P. K Lahh gaissh byebye and GoodNitee </3