Thursday, July 26, 2012

Shawl , Pashmina, tudung bawal.

PASHMINA

BAWAL

SHAWL


Assalamualaikum.
Ehh baru updatee dh updatee lagi? Haha aku memang cenggini kalau ada je benda kat kepala hotak aku nie memang aku nak lepaskan ajee dekat blog nie. Bolehkan? Mestilah boleh sebab nie blog aku ! huhu. K , Sekarang niee aku dah jarang dahh beli tudung , keluar bandar pun tak sangaat haih. Maybe raya nie dapatlah aku beli. Aku rasa macam besst pulak guna tudung bawal hehek. Tapi aku jarang guna tudung bawal sebab aku memang suka guna shawl berbanding tapi nampak lagi manis bila betudung bawal hoho. Perasannn jee , hihi padahal semua tudung aku pakai konferm lawoo punya haha. Aku nak beli pashmina jugak, pashmina pun aku tak beli bnyaak sangaat. Bnyak shawl jelah. Raya tahun ni aku nak beli tudung banyak sikit. Nanti nak hangout boleh lah matching dgn baju. Nie tak kalau takde sama dgn baju mesti guna krim muak pulak aku pakai. Haha. Okeeylah tu jee stop sini dulu. Nanti aku nk pikirkan apelagi nak cakap. Kalau ada kejaplagi aku updatee don't worry k gaissh. Loveyouuu