Sunday, August 12, 2012

Berazaaaaaam harap jadi kenyataan.



Hai , Assalamualaikum.
Perh kenyang sudahh perut aku hehew :'P Okeyy nak cerita yer? Hmm aku sebenarnya tadi nak tidur lepas buka , tapi orang kata tak bagus tidur lepas maghrib nanti jadi pelupa. Ohh mann aku tak naak so , aku update lah dekat blog ape yang aku nak hihik. Nanti lepas isya'k baru lah boleh tidur benar tak teman-teman hehew. Aku malam nie berazam nak tidur awal. Maybe sebab aku ni nak terjaga then time terjaga boleh lah dapat tenangkan fikiran , kalau bahasa kasar kepala hotak aku nie dengan study yang secukup untuk jawab trial esok.

     Esok aku akan jawab Paper Pendidikan Islam dan juga Kemahiran Hidup. Memang dua subjek tuh tak adelah susah mana kan? Tapi kenalah juga untuk study and berusaha naikkan gred. Aku nak tenguk wajah gembira ayah denga emak aku. Biar lah diaorang rasa bangga nanti time result dah keluar. Tapi aku takut jeh kalau-kalau aku taksedar. huhu maklumlah aku ni jenis tidur mati punyaa.

    Entah-entah nak sahur nanti mak aku yang kejutkan. Harap-harap tak jadi macam tuh lah kan geng? Harap-harap adelah benda-benda yang buatkan aku sedar. Sebab aku dah berazam dah nie. Kalau aku rajin Insyaallah aku buat lah solat hajat ke ape kee nanti. Kalau rajin , kalau tak aku study je tapi tenguklah keadaan dulu.

   Esok tempat kerja ayah aku ada buat Jamuan Berbuka Puasa. So , kenelah datang. Mak aku takdelah susah-susah makan free aku esok. hehew :'3 Aku tak tahulah nak pakai baju hapee hihi. Okeyylah geng nak gerak pergi tunaikan solat isyak dulu then tidur. Harap-harap aku sedar awal-awal sikit kay. Doakan trial aku esok tau :'> bye assalamualaikum.