Friday, September 28, 2012

Adik Angkat.

Hai , Assalamualaikum dan Selamat Pagi.
Okaay nak cerita lagi tapi topik ni lain dari yang lain sikitlah hehe. Ni pasal adik angkat aku  , aku ada satu jeh adik angkat. Malas nak banyak² karang jelly sana sini pulak :D Okay aku start kenal dia pun dari membe aku yang dulu EX-boyf aku. Start dia hantar chat memang aku tak layan sebab aku tak kenal dia. Then Si Ex aku ni dulu ada paswod Facebook aku dia chat dgn Si Zali ni adik angkt aku. Barulah aku tahu yg dia ni membe Ex aku. So, just layan jelah dia kalau hantar chat pastu satu hari tuh jadi lah adik/akak angkat haha.

Bila ada masalah je bgtahu dia , macam² lah diceritakan. Lama-lama kenal makin rapat pulak. Haha, Sebab tuh lah orang dulu² kata "tak kenal maka tak cinta" tapi aku bukan bercinta dengan dia okey? Just adik/akk angkat je. Bila Single dia lah tempat penuhkan inbox aku dalam handfone aku :p Dah lama dah tak jumpa dia , Haha kesian dia. PMR pun nak dekat kan , so memang lah tak dapat nak jumpaa. Sori kay dik. Nanti lepas PMR kita keluar ramai-ramai sebab dah merdeka dah :'D

Dia ni padahal baru jeh Form 2 tapi fikiran dia lebih matang berbanding aku. Kadang² aku pun rasa benggang sikit dengan dia. Haha bila aku lain macam je terhdap dia , dia suka fikir aku dah tak caring pasal dia. Padahal aku bukan macam dia fikirkan tpi bila aku terangkan barulah faham. Nasib baik senang nak pujuk budak nie :'D Yang aku tahu Nama dia ni Zali Kalau penuh tuh aku taktahu sebab aku tak tanye lagi biodata dia haha. Kalau aku tanye biodata dia semua lah aku tahu sampai makann/minuman kegemaran pun aku tahu. K lah nilah gambarnya boleh tahan lah jugak muka dia ni :3 Aku tahu dik , kau tengah bangga kan aku puji kau? :'D Kalau jumpa depan-depan fuhh lagilah :'>  Inilah Dia yang aku maksudkan tapi tapi dia tak single tau tak boleh ngurat , kalau nk ngurat? mengurat aku Haha ~




 
Adik sori aku curi curi gambar kau , Hihi. Kbyee sampai sini je pasal dia ni :'>