Saturday, September 29, 2012

Bnagun Lambat , hihi.

 
Assalamualaikum Hai, Hai and Hai ❤
Haha , kay dah buang tebiat dah :P Harini lambat sikit aku tidur padahal aku tidur cepat jugak lah kan. Semalam tidur pukul 4 pagi pun esok paginya awal aku bangun hihi. Nasib baik aku tidur lena dan dibuai mimpi tanpa pengacau. Whoaaa.. . aku bangun kebil-kebil jeh mata tenguk atas meja fuhh sarapan aku hari ni roti cana dan burger hanya khas untuk aku. Lalala amik pinggan , apa lagi masuk dalam mulut Nyamm ... nyamm... tengah-tengah makan tuh ingat-ingat lah juga dekat badan aku ni hehew :3 Okayy , makan sikit-sikit laaah :D

Lepas breakfast, online kejaap haha memang tak pikir lain. Bila dah lama-lama online rasa bosan terus tutup :'D then baca surat khabar yang ayah beli  takda bnyak sangat cerita yang menarik sebab tuh lah aku jarang baca surat khabar sebab tuh lah aku tak tahu pun isu²  semasa ni :p haha lepastuh mandi , basuh kasut sekolah esok dah sekolah dah. Sebenarnya hari sekolah lagi best dari hari tak sekolah ni. Kalau hari tak sekolah boleh buat apa jee? Nak keluar tak boleh PMR around the coner dah :'( hmm takut-takut takut sangaaaaaaaaaaaaaat.

Semalam ucu cerita dekat aku macam mana dia lalui masa dia sekolah dulu. Dia pun takdalah pndai sangat tapi bila kita dah usaha insyaallah. Macam-macam lah dia cerita dia suruh aku amek saliran itu , inilah sebab senang nak dapat haih , bagussnya aku ada ucu seperti dia. Sekarang terurus lah sikit untuk aku ke masa hadapan thanks ucu. Dialah yg suruh aku study sebab sekarang ni pun bukan senang nak dapat kerja . Yang belajar pndai-pndai pun ada yang takda kerja , stay dekat rumah jadilah suri rumah kan kan? Macam makcik saudara aku tuh tapi nasib baik dia pndai buat kuih fuhhh laris betul ramai jugak tempahan dia dapat.

Itu nasib baik kalau pndai , kalau tak pndai macam aku ni apa nak jadi? Jdi cleaner jelah kan? Haha tak nak akuu ~ Kerana ucu dah bakar semangat aku satu jeh tujuan aku untuk aku buat semua ni. Kejayaan yang akan aku dapat nanti hanya kerana kedua ibubapa aku sahaja tiada tujuan lain dah. Kerana mereka bnyak mengorbankan masa , duit untuk pebelnjaan semua lah. Korbankan masa untuk hantar dan jemput aku padahal rumah aku tak delah jauh mana. Kasih sayang mereka memang tidak berbelah bahagi. Aku akan kotakan janji aku , Ya Allah kau berikanlah aku hati yang terang untuk menerima segala ajaran guru-guru ku di sekolah. Aminn

Marah dia semua tuh kerana dia sayang kita. Kalau dia tak marah bermakna dia dah tak pedulikan kita. Ingatlah gais diaorang jee mak ayah kita yang sebernarnya tiada siapa boleh menggantikan tempat mereka.

Mak,ayah tiada siapa yang lebih berharga darpada mereka. ILOVETHEMSOMUCH!❤