Friday, September 28, 2012

Ohh PMR!

 
Assalamualaikum semua.
Perh semalam jadi burung hantu , di twitter facebook dan juga blog. Yes , memang daha lama tak update blog nampak perbezaanya kankan? Kalau tk nampak memang tak pernah datang dekat sini. So, sekarang yg baru datang tuh "Selamat Datang" :'D Okayy Semalam aku tidur pukul 4:30 AM Perh lagi sikit kalau tunggu dah masuk Solat subuh hehe. Kalau tak dikejutkan oleh orang memang aku pun tak nak sedar memalam buta gini. Boleh buat apa jee kan? :'D Pastu lelap mata punya lama punya lama , tak tutup jugak memang degil mata aku. Then terpaksalah juga memaksa diri ini untuk Log in Muka buku dan juga burung biru sambil online and reply dapat lah juga kemas kini blog aku ni yang tak seberapa ni.

Okayy , aku tidur lambat pun tetap bngun awal hihi. Okeyy PMR pun dah tinggal berapa hari jeh lagi dh boleh kira pakai jari dah. Haih ada lah jugak perasaaan takut tapi tatap tak nak berubah whoaaa. Susah sangat nk berubah demi kejayaan kan? Apa nak jadi lah dengan aku ni o.0 Tapi sekarang aku dah mahir lah juga dalam subjek Matematik Terima Kasih Cikgu . Yang lain-lain subjek pun kira okeylah. Hmm kay lah gaishh dah lama kan tak letak gambar :D Haha Inilah gambar budak Nak PMR tahun nie. Byeeee :*