Friday, November 2, 2012

SPM.


Assalamualaikum. Telah sekian lama blog ini diabaikan dan sekejap timbul tenggelam timbul lagi tenggelam semula. Sometimees tak timbul-timbul pun adaa haha. Okayy geng sori sngat biasalah dh malas pulak nk updatee - updatee ni. Kalau dulu time zaman bloger , perh hari-hari bukak blog edit sana-sini sekarang? Hapraaaak kalau dulu setiap hari nak tulis mesti nk pnjang - pnjang , kalau sedikit pun takpee tapi mesti everyday lah kena update. But now? hmmp jangan ckp lah , anda pun mcm saya kan? Haha okay-okay saya   sebenarnya boleh jee hari hari update, * Yekee? Tapi tuhlahh malas lah , kalau rajin pun takde idea yg nk tulis kat dalam blog ni.

Okayy - okayy , bnyak pulak saya membebel kat sini , padahal topikpunyalah pendekk jee. And nak cerita ni ingatkan satu perenggan je tapi lain pulak jadinya Haha, Tkpeelah lg suka tulis bnyakk - bnyak dh lame dah tk menaip bebnyak cam gini :') Okay korang pun tahu kan SPM pun nk dekat perhh macam k caya jee kan? *Eh macam aku pulak yg nk amek haha. Okay okayy. Yelah saya pun bukan amik tahu sangat bila nk SPM tup tup dh nak SPM fuhhhh takutt rasanya. To all SPM Candicated i Wish you all luck , you can do it. Bila kita dh berusaha , tawakal. Kejayaan berpihak pada kita. Insyaallah you GOT IT! And lepas hbes exam SPM ni best lah kan dh tak digelar pelajar sekolah lagi? :D lekk lekk dekat rumah , makan tidur makan tidur naikkan berat badan , shopping sana-sini.Nak tahu tak saya jelouse sebenarnyaa. Haih 2 years moree. Relaxx haha , tk lame lagi dah :) Btw kan kan takde papelahh haha , okeyy bye bye Tata titi tutu. Nk masuk dewan nanti selawat jgn lupaa Semoga soalan dipermudahkan :'3