Thursday, December 20, 2012

Result :/


Hai Assalamualaikum. Semalam result PMR keluar kan kan? Hmm memang ramai lah menanya. Nak jawab pun segan - segan. Kalau hebat tak pelah jugaak , ni hampeh. Tahu pulak nak malu , bila buat exam bukanyya nak buat betul - betul mandang memain jee. Ni makaan dia k padan muka sikit dekat aku ni! Heyyy tapi tungggu dan lihat , kan ku bangkit dari result yang mengecewakan ini. Akan ku balas jasa Ibu bapa ku SPM nanti. Ini semua pengajaran buat aku. Dok berfacebook , bertwitter , bukannya nak beberlajo. Haha kan ni dapatnyaa? Dapat berapa? Hmm Lulus jee. Malu ahh nak bgtahu result :D

Okaay dari semua ini , dengan tahun yg baru dan azam yg baru pada tahu hadapan. Takde facebook dan twitter? Perh cakap je lebihh aku nih haha. Boleh kee? Insyaallah boleh akan ku hampuskan bisikkan syaitan ni. Hehehe Mungkin PMR ni bukan rezeki buatku , simpan SPM gaknyaa? haha tapi tetap kena berusaha dan redha dgn keputusan ini. Akan ku bangkit dari kegagalan , maksud aku bukan aku gagal dalam PMR tapi agak kurang memuaskan :) Okeylaah geng. Tahniah kepada kawan-kawan yg dapat 8A Anda Hebat! Takpee aku belum tunjuk hebat aku lagi, haha aku simpan dulu :P SPM aku mesti buat betul-betul and akan ku buat agar terukir senyuman dari mereka ayah dan mak aku itu yang aku nak. Kepada korang thanks for support me. Result aku Takda A Takda E So, Tekalah Sendiri Yaww . Byeeee that's all.  Assalamualaikum.