Thursday, March 28, 2013

Diberi peluang tapi dipermainkan :'(






Assalamualaikum.Selalu topik nak happening tapi kali ini sedih sikit kihkih*tetap boleh ketawa. Diberi peluang kedua untuk bersama tapi diabaikan? Kenapa wey kau buat macamnie? Apa salah aku dekat kau? Baru je berapa hari kita couple balik kau dah buat hal. Kau balik je dari hostel memacam status kau pasal perempuan , aku rasa status semua tuh bukan mengenai aku. Is okaaay kalau kau berterus terang kan? Bukannya aku nak marah , maki kau ke? Tapi biarlah cakap dari awal yg kau dah jatuh cinta dgn seseorang. Tak susahkan? Habis relay kita habis gituu je ke? Aku pun tak tahu samaada kau dengan aku atau kita dah over.. itu jeh aku nak tanya itupun kau tak nak jawab. Apa masalah kau? tanya je kutt , kalau buat status kemain lagi boleh pulak kan? Hmmp memang kau bukan yang dulu aku kenal. Jauh sangat beza memang jauh. Kau perasan tak? Tak kan? kalau orang lain kau nampak je kan? haha. Okaylah malas nak gaduh and tak nak pun gaduh. Aku sentiasa doakan kau bahgia even kau bukan menjadi milikku. *eceh ayah kahkah padahal tengah sedih + marah. kikih. Okaaaay lah harap kita tetap jadi bestie k bro ;-) Assalamualaikum