Sunday, April 7, 2013

Ciri-Ciri Lelaki Idamanku :)

Assalamualaikum and hai. lama lah dah tak update blog ni kan? hehe. Takda cerita pu actually nak cerita sedikit penyambungan yg pasal post sebelum ni. Okay now, kami dah clash but persahabatan kami tetap terjalin. Macam itulah kan? Even kita ex dia , dia tetap jadi kawan kita seperti sebelum couple dengan kita. Bukan gaduh lepas tuh lenyap entah kemana right? Sokayy hanya mampu mendoakan bahagia disisi orang yg kau sayang. Now , aku single. Eh single ke? haha ceceyyy.Yang lepas biarlah berlalu, hidup kena move on jugak right everybody? kikih Alahmdulillah tahun ni aku tak pernah merasa kesedihan atau kekecewaan even aku dah tak dengan dia, Aku pun tak tahu kenapa maybe tahun ni aku diberikan kegembiraan agaknya wacacaca. Tahun lepas mungkin aku seorang yg kepala gilagila tapi bila berhadapan dgn orang lain perasaan malu ada. But tahun ni aku dah takde perasaan malu dah dengan siapa aku hadap , but makin peramah adalah kakah.
             Cikgu yang tak kenal dengan aku pun dekarang dah kenal. Kiranya namaku bukan lagi asing di sekolah * perasan :p Aku ingat lagi cikgu kelab aku dia tanya "Farzana, awak baru join hea kelab ni?" Then aku jawab eish cikgu ni dah lama dah. Cikgu jawab "Ohh mungkin dulu awak diam je, bukan macam sekarang ni mulut kepoh" haha. Ape pon tak bolehh lah cikgu then gelak sakan budak ni. Aku bahagia macam ni. Bila aku ada masalah aku tetap cuba untuk menggembirakan suasana tapi kalau sesuatu itu aku tak dapat bertahan aku akan diam sejenak.Sejenak je maybe dalam satu masa cikgu mengajar? hehe aku nak buat lawak or mulut kepoh sepanjang masa tenguk cikgu dulu kalau cikgu ni macam serious je or takde point nak buatkan sesuatu itu bahan ketawa aku diamkan ajeelah. Kang budak tak gelak aku yang malu tak gitu? kikih
             Okay sebenarnya kita dah lari dari topik sebenarnya. Tak terfikir pulak nak cerita bendalah semua ni tapi apakan daya nak berkongsi kan? :D Okay stoplah cerita tadi. Semua perempuan mempunyai idaman lelaki right? aku pun adaa tau , nak tenguk? Manelah tahu ada yang nak usha aku ke? kakah *gatai pulak aku petang-petang ni.

Ciri-Ciri Lelaki Idamanku -:
1 - Dapat membinbingku ke jalan Allah
2 - Tak kuat cemburu
3 - Sentiasa mengambil berat.
4 - seorang kelakar (dapat gembirakan aku bila aku sedih)
5 - pandai pujuk
6- suara merdu bila azan (aku teringin nak macam ni)
7 - Simple but look nice
8- pandai menyanyi (dapat melenakan aku sebelum tidur , walaupun suara tak sedap haha)
9- Hormat orang tua
10- Sukakan budak-budak

Boys, awak ada semua ciri-ciri dalam list ni? Tunggu apelagi jumlah usha saya kahkah. But bagilah saya habiskan masa saya selepas SPM haha. Okaylah that's all Assalamualaikum :')